Contact

Merel

Customer Service

Merel is een echte spin in het web

Als supervisor van Customer Service Transport is Merel een belangrijke schakel binnen Sanders|Fritom. Ze is het aanspreekpunt voor zowel klanten en chauffeurs en daarnaast een sparringpartner voor collega’s.

’s Ochtends is de 22-jarige Merel om een uur of 8 in Uden. De eerste klanten proberen haar al op tijd te bereiken via de telefoon of e-mail. Aan Merel de taak om de klant uit de brand te helpen als er problemen zijn met een levering. “Ik heb dan contact met de klant om inzicht te krijgen in de situatie. Al puzzelend ga ik op zoek naar de beste oplossing voor iedereen. Een leuke uitdaging.”

“Een hele fijne sfeer en hard werken gaan hier perfect samen.”

Als we Merel vragen hoe ze bij Sanders|Fritom terecht is gekomen moet ze lachen: “Ik ben begonnen met een bijbaan. Ik was bezig met de studie Officemanagement bij Schoevers en wilde graag een baantje voor in de avonduren. Toen zag ik een advertentie van Sanders|Fritom staan in het Udens weekblad, en daar heb ik op gereageerd.” Na twee jaar naderde het einde van haar studie en werd haar gevraagd of ze wilde blijven. “Daar hoefde ik niet lang over na te denken”, zegt ze vrolijk. “Een hele fijne sfeer en hard werken gaan hier perfect samen.”

Wat Merel ook aanspreekt is de persoonlijke sfeer bij Sanders|Fritom. “Ik heb dagelijks contact met veel chauffeurs, maar zie ze eigenlijk nooit. Toch is het gewoon ‘hee Merel’ als ik ze spreek, dat is gewoon heel leuk.” Naast het contact met de chauffeurs heeft ze vooral veel contact met klanten. “Ik haal er veel voldoening uit om echt goed naar de klant te luisteren om vervolgens samen tot een goede oplossing te komen. Regelmatig belt de klant dan ook nog even om te laten weten dat ze het fijn vinden dat het zo goed is opgelost, dat is toch superleuk? Als de klant blij is, zijn wij dat ook.”

Heb je vragen over Sanders|Fritom?

Neem contact op met Vivian van Rossum

+31 (0)413 224 426
vivian.van.rossum@sandersfritom.nl